Subaru is een Japans kwaliteitsmerk bekend geworden o.a door boxermotoren en vierwielaandrijving. Filosoferend met Marcel Eickhof zijn wij tot het idee gekomen om de kwaliteit en outdoor-beleving van Subaru in de showroom zichtbaar te maken. Om dit doel te bereiken hebben wij hiervoor verlichte separatie-fotowanden ontworpen en laten maken en het “buiten” naar binnen gebracht versterkt met ‘groen’. Tevens hebben we de indeling de showroom en opstelling van de auto’s aangepast zodat er rust en ruimte in de showroom ontstaat. Door de klant tussen de auto’s plaats te laten nemen en gebruik te maken van de juiste materialen ervaart de klant, vanuit welk perspectief ook, de buitenbeleving en de auto’s. Deels hebben wij de bestaande displays van Subaru hergebruikt en getransformeerd naar de nieuwe indeling. Wij vonden het belangrijk dat potentiele klanten midden tussen de auto’s blijven zitten en 360 graden zicht en beleving hebben. De gekozen oplossing hiervoor is de door Bert Klaaysen ontworpen Aviator line die in de showroom een prominente plek heeft gekregen, midden tussen de auto’s. De Aviator line actief en dynamisch aanwezig zijn en blijven. Met als eindresultaat: “Hier beleeft u een Subaru nog voordat u erin hebt gereden”.